JYSK ANALYSE

PRODUKTER

Kendskabsanalysen

Kendskabsanalysen

Kendskab er første trin i købsprocessen, fra et produkt introduceres på markedet, til det accepteres af forbrugerne. Når først kendskabet er etableret, og de første kunder anbefaler til andre kunder, breder kendskab, og brug sig som ringe i vandet.

 

Viden og indsigt i kendskabsgraden er essentiel for, hvordan du kommunikerer og øger dit kendskab.

 

Kendskab er en nødvendig, men ikke tilstrækkelig, forudsætning for succes på et hvert marked.

 

Få en kendskabsanalyse i dag, og få svar på:

  • Din kendskabsgrad
  • Dine konkurrenters kendskabsgrad
  • Hvem kender dit produkt
  • Hvem kender ikke dit produkt
  • Hvor kender man dit produkt fra
  • Hvem bruger dit produkt
  • Hvem bruger konkurrenternes produkter
john-schnobrich-FlPc9_VocJ4-unsplash

Hør nærmere om, hvordan du kommer du gang med en kendskabsanalyse

En grundlæggende kortlægning af kendskabet til dit og dine konkurrenters kendskabsgrad giver dig viden og indsigt til at effektivisere din marketingstrategi og kommunikation.

Få et tilbud på en kendskabsanalyse, der kortlægger dit brand og din kategori.

Vi har blandt andet gennemført markedsanalyser for...