Markedsanalyse indenfor medier og reklame 

Markedsanalyse indenfor medier og reklame 

Hvert sekund bliver der drukket cirka 14.000 servings (0,25 l) Coca Cola. Verdens stærkeste brand, Coca Cola, er mejslet i forbrugernes bevidsthed, og er ikke blot blevet en reklamesucces, men også en salgssucces.

Det påtrods af at der "på papiret" også kunne findes mange negative værdier ved en drik som cola, herunder fx amerikanisme, usundhed, tandskader, overvægt. Ikke desto mindre: Salget er steget i takt med reklame-effekten.

For enhver virksomhed, varemærke, produkt etc. er det vigtigt at følge, hvad virker og hvad ikke virker. Ligesom også indsigt i målgruppens behov, før reklamen, kampagnen eller konceptet lanceres, er vigtigt, så det rette budskab udsendes.

Jysk Analyse har mange års erfaring med gennemførelse af markedsanalyse for både de trykte medier, elektroniske medier samt for reklamebranchen, hvor vi netop kortlægger denne viden.  

Gennemførte markedsanalyser 

Typiske analyser, som vi gennemfører inden for medier og reklame:

Kontakt

Kontakt Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. for yderligere oplysninger. Telefon 9811 4090.