Markedsanalyse indenfor turisme
Luk øjnene og tænk på en god ferie! Én drømmer sig nu til Mallorcas kyst, hvor du ligger på langs. En anden skridter på hesteryg i Sverige. En tredje er i det høje gear i Fårup Sommerland.
Lige så forskellige forestillinger vi har, lige så forskellige behov og præferencer har dine kunder. Jysk Analyse har mange års erfaring med udvikling og gennemførelse af kunde- og markedsanalyser for aktører i turistbranchen, bl.a. turistattraktioner og overnatningssteder. Vi gennemfører en bred vifte af undersøgelser indenfor oplevelsesøkonomien. Vi arbejder bl.a. med oplevelsen, kendskab, image, tilfredshed og produktudvikling.
Gennemførte markedsanalyser
Typiske analyser, som vi gennemfører indenfor oplevelsesøkonomien er:
- Kundeanalyser
- Markedsundersøgelser
- Publikumsundersøgelser
- Imageanalyser
- Kendskabsundersøgelser
- Evalueringer af markedsføringsmaterialer og kampagner
- Eksplorative undersøgelser i form af fokusgrupper, der afdækker holdninger og værdier i relation til emner indenfor oplevelsesøkonomien.
Kundeanalyser
Kundeanalyse er én af Jysk Analyses spidskompetencer indenfor området. Kundeanalyser giver oplysninger om de kunder, som har besøgt din attraktion, campingplads, feriehus eller lignende.
Vi arbejder med 3 forskellige løsninger i forhold til den praktiske gennemførelse:
- ”Gør det selv”-løsning
- ”Du gør noget, vi gør noget”-løsning
- ”Vi gør det hele”-løsning
Læs mere om:
Kontakt
Kontakt Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.for yderligere oplysninger. Telefon 9811 4090.